onsdag den 6. januar 2010

Godt nytår / Happy New Year

Først et godt nytår til alle og et stort velkommen til alle nye "Followers".
First let me say Happy New Year and a welcome to all new followers.

Jeg vil lige vise de dejlige gaver jeg har fået at mine super forældre.
First let me show you the lovely presents I have received from my very talented parents.

Fra min far to små skåle han har drejet ud af træ.
From my dad these two beautiful bowls he have made out of wood.



og fra min mor denne lille kasse med julepynt. Jeg havde forestillet mig det skulle stå på loftet at en hus jeg vil lave med tiden. Jeg har huset, men desværre ikke tiden. SMIL
and from my mom a small box of Christmasgoodies. I thourght it would look good at the attic in my future house. I have the house but unfortunately not the time. SMILE

Her kan du se indholdet fra æsken. Er det ikke bare fantastisk?
A close up of the content. Isn't it just wonderful ?


Dette er mit nye projekt. Et skab i min butik til jaaaa... det ved jeg faktisk ikke endnu. Så hvis du har nogle ideer så kom endelig frem med dem.
Det er et billigt skab som jeg skal have slebet og malet og jeg er endnu ikke klar over om håndtagene overlever. Måske jeg skulle lave nogle handsker og ligge i en skuffe. Hmmm værd at tænke over.
Let me show you my new project. This cheap closet is going to be sanded and paintet. I do now know if the handles survives I do not think so. SMILE
I still do not know what to put in it for my hatshop so if you have any ideas please let me know. Mayby gloves in one of the drawers. Hmmmm I need to think

Reiko

1 kommentar:

  1. Hej! Så fandt jeg endelig din blog gennem Annies side, man kan ikke se den på oplysningerne, der ligger bag dit billede på min side. Dejligt, glæder mig til at følge med! Skønt julepynt, og hvor er lyseholderne fine..
    Mange hilsner
    Susanne

    SvarSlet