torsdag den 15. september 2011

Båndruller / Items for laces

En hattebutik har selvfølgelig bånd i forskellige farver og typer. Så her er de.
Jeg har ikke kunne finde en guide på nettet så jeg har måtte forsøge mig lidt frem. Det sværeste, ud over ikke at lime mig selv fast til sofaen, var at finde noget på nettet jeg kunne bruge som top og bund på rullerne. Ved ikke hvad de hedder og det gjorde måske heller ikke søgningen bedre. :-)
Dem jeg har brugt her er nogle min mor har kunne skaffe mig gennem hendes miniklub.
Så hvis du har et link, en beskrivelse eller en guide til hvordan jeg finder nogle printables på dem så skriv endelig en kommentar.

Ofcourse my milinium shop needed laces in different kind of colours and shape.
I couldn't find a guide on the internet and therefore I needed to use the old trial and error. The hardest part was to find the printables used for the top. I tried looking with google but as I do not know the name of the thing it makes it so much more hard to find. :-)
The ones I have used here for top and bottem are some my mum got through her miniclub. But I hoped I could find some to make the look more various.
So do you know a link, a tutorial or where to find the printables please write me a comment course I still need a few to make the collection complete.
Thank you

5 kommentarer:

  1. Hej Reiko...Jeg har forgæves forsøgt adskillige gange at kommentere, men nu lykkes det vist. Jeg ville komplimentere dine fine postkasser og sandelig også dine trådruller. Pudsigt nok, så lavede jeg selv trådruller forleden, en lidt anden stil end dine dog men pudsigt alligevel. Jeg prøver at få taget nogle billeder og lagt på min blog. Ønsker en dejlig weekend :0)

    SvarSlet
  2. These already look so adorable! You and Annie are amazing!
    hugs,
    Caroline

    SvarSlet
  3. So nice of you to leave a comment on my blog as it now means I have found your work! I am off to have a browse at your milliner's shop.

    SvarSlet
  4. Whenever we praise someone, we give it a number, like from one to 10, I appreciate your post, then I would like to give you full number of 10 because you have written your post very well. The word is beautiful. I hope that you will keep writing such great posts in your life and we will definitely comment after reading these posts. college girl gurgaon
    beautiful Girl Gurgaon
    online girl gurgaon
    Gurugram Girl Number
    Online Girl Number Dehradun
    Gurgaon girl number
    housewife Gurgaon
    premium health
    Health Tips

    SvarSlet