søndag den 2. august 2009

efter ferien / After the holiday

Jeg har nu ikke fået lavet meget i min ferie. Hverken Scrap eller miniature. Så det har været ferie alle 3 uger. SMIL
I haven't been very active in my holiday. Neither with scrap or miniature. So you can say that I have relaxed on every level. SMILE

Inden ferien fik jeg lavet denne hat. Blomsterne rundt om hatten er fra et bånd jeg fandt på en scrap messe. Båndet er viklet om 2 gange, og jeg syntes effekten er blevet rigtig god.
Before my holiday I finished this hat. The flowers around the hat is from something I found at a scrap exhibition. I wraped it around the hat twice and I really like the effect it made.


Jeg har langt fra lavet nok hatte, så der er endnu en del arbejde foran mig. På de to billeder kan du se dem der allerede er produceret.
I have not yet made all the hats I want for my shop so I still got quite some work in front of me. On the pictures below you are able to see the ones which are already made.




Lige nu er jeg faldet over kander. De er lavet af papir og maling og syntes jeg at de bare er rigtig søde. Prøv at se her hos Liberty Biberty. En meget kreativ kvinde, som laver nogle fantastiske ting. Ideen kommer fra bl.a. Marlies en minies. Hun har lavet en rigtig flot vejledning hvis man går en smule ned på siden.
Right now I am doing jugs. They are made from papir and paint and I just think they are adoable. Please have a look at Liberty Biberty. She is a very creative women who does the most beatuful things. The idea is from Marlies en minies. She has made a great instruction on how to the jugs. Just scroll down a bit on her web.

I ferien fik jeg købt lidt træ til min hattebutik. Jeg skal have lavet paneler og bjælker i loftet. Jeg skal bare lige finde fidusen til det. Une Petite Folie er helt utrolig med den slags detaljer.
I got to purchase some wood in my holiday. My plan is to make panels around the shop. I just need to find out how. SMIL. Please have a look at Une Petite Folie who have the most beautiful details.

Nu vil jeg tilbage til mine kander. Vi ses når de er færdige.

Well of to my jugs they need another layer of paint. See you when they are done.


Reiko


Ingen kommentarer:

Send en kommentar