tirsdag den 30. juni 2009

Min butik / my shop

Et lille bord til min butik.
De møbler jeg indtil videre har lavet er alle billige hvide møbler, som jeg så har slebet og malet. Jeg tror desværre ikke jeg slipper så nemt med den reol jeg tænker på at lave. Problemet lige nu er jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte og fortsætte. Men hvis jeg nu starter med en tegning, så har jeg da sat en idé på papir.

This is the small table for the shop.
The funiture I have made so far are all cheap white funitures which I have sanded and painted.
Unfortunately I do not think it will be that easy with the cabinet I have been thinking about making. The problem right now is I do not know where to start or continue. But I guess that if I made a drawing of the cabinet I at least got that far.

Jeg har tit talt om at vise min hatte butik og her er den. Jeg var så heldig at få den i fødselsdagsgave og heldigvis malet hvid. Så al forarbejdet var gjort.

I have often mentioned the shop I was going to make and here it is. I was lucky enough to receive it as a birthday present and it was already painted white at the time. Lucky me.

Det er hvad jeg har fået lavet indvendigt. Som I kan se er der en hel del arbejde i butikken endnu. Jeg har en forstilling om mange flere hatte, så den reol jeg omtalte før. Der skal også ske lidt på væggene, her har jeg endnu ikke fået den helt rigtige idé, og selvfølgelig mange flere møbler.
This is how it look like inside. As you might have notied I have lot of work yet inside. I hope to do many more hats and the cabinet I was talking about before. I also have to do something about the walls but I am still open for ideas and ofcourse many more funitures.
Jeg håber I syntes om det.
I hope you like it this far
Reiko






Ingen kommentarer:

Send en kommentar