mandag den 15. juni 2009

Stolen er færdig og jeg syntes selv den blev, som jeg ville. Efter Mercedes råd valgte jeg at betrække stolen med det ene stof og lave en pude af det andet. Det beviste bare at jeg var bedre til at ligge stof på stolen end til at sy en pude. Hmmmm

Finally the chair is finish. I must admit I am not a fast worker. After the advise from Mercedes I choice one fabric for the chair and an other for a small pillow. Unfortunately the evidence from this was that I could make the chair the pillow is a totally different story.. Hmmmm
Stolen kommer nu ind i butikken. Jeg har tænkt mig at "slænge" en hat hen over ryglænet og indtil videre har jeg tænkt på denne. Her har jeg nu lagt den på sædet, da jeg lige skal finde en god løsning på det der "slænge". SMIL
The chair will now be entering the shop. I have thourgt of placing a hat on top of the chair and it will be this hat. At least for now. I just still do not know how to "place" it on the top of the chair.
Igår aftes fik jeg samlet en buket roser. Roserne er købt på en scrapmesse, så de er helt papirs-ægte og fra Taiwan. Desværre havde jeg ingen vase, der passede så jeg samlede dem i silkepapir som en lille buket.

Yesterday I made this small bunch of roses. I have bought the roses at a scrapexhibition and they are all paper-real and from Taiwan. Unfortunately I did not have a vase to go with it so i collected them in tissue paper to look like a small present.

Jeg håber I kan lide hvad jeg har lavet. Tak fordi I kiggede forbi.

I hope you like what I have made. Thanks for stopping by.

Reiko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar