onsdag den 3. juni 2009

Nyt møbel / New furniture

Jeg fik lavet mine to foldere og syntes egentlig de endte meget godt ud.

Jeg er ikke helt klar over hvor i butikken de skal være. Min tanke pt er at finde nogle printies af kjoler og hatte. Disse kunne muligvis ligge i folderen, som inspiration til kunderne.


I got to make the two folders and think that they turned out quite ok.

I am not absolutely sure where to place them in the shop but my thourght was to find some printies of dresses and hats. These folders could then be an inspiration for the customers visiting the shop.



Møblet jeg har taget billed af er det næste møbel i rækken, som skal "ændres". Efter denne håber jeg at kunne finde et spejl og nogle flere hattestøtter.


The furniture is the next funiture which has to be changed. After this I hope to be able to find a mirror for the wall. Any of you have an idea where to find this ?

En kort lille hilsen idag, men jeg skal op og sætte mine hatte op, så jeg kan få taget nogle billeder. Jeg glæder mig til at vise jer dem.


I know it was a short blog today but I was hoping to place my hats in a way where I can take som pictures for your. I am already looking forward to show you.


Tak fordi I så med.
Thanks for stopping by.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar