torsdag den 11. marts 2010

Slot / Castle


Så fik slottet tårne.
Men hold da op hvor er der meget planlægning endnu. Jeg er endnu ikke klar over om indgangen skal være på 1 eller 2 etage. Det eneste jeg har en idé om er at der i bunden skal være et køkken, vinkælder og anretterrum.
Gad vide om jeg skal planlægge alt inden jeg begynder den store indflytning
Nu vil jeg gå på vinduejagt. God weekend
The castle got its towers.
But still a lot of planning to do. I am not yet aware of the frontdoor has to be on the first or second floor. The only thing I know now is that on the first floor I want a wineceller, a kitchen and a room where the food and plates will be made before going up to the dining room.
I wonder if I have to plan all the rooms before starting my journey.
Well I be off. Have to start windowhunting. Have a nice weekend

5 kommentarer:

  1. Que buena pinta tiene!, Aun queda trabajo por delante, pero quedara estupendo, ya iran saliendo las ideas.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud! Jeg ville helt klart lave indgang på 1. sal, især når du vil have en vinkælder.
    Hvor i Danmark er du fra, om jeg må være så fri...? Jeg bor i Korsør, det kunne jo være at du boede i nærheden. :O)

    SvarSlet
  3. Det blir et imponerende slot, det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg glæder mig til at følge projektet :0) Og go´ jagt derude...

    SvarSlet
  4. What a great big house!!! This will keep you busy for years to come, and it will bring so much joy! Happy hunting :-)
    Synnøve:)

    SvarSlet
  5. What a huge project, wonderful! I´m sure it´s going to be great!

    SvarSlet