onsdag den 13. maj 2009

Bordet er færdigt

Jeg har nu sat en lille blonde på rundt om bordet. Men jeg er stadig lidt i tvivl om den også skal på den lille hylde. Hmmmm det må tiden vist vise.
Nu kan den i det mindste komme ind i butikken og stå indtil videre.

Jeg har ikke rigtigt bestemt en tidsperiode for butikken, men tror at jeg vælge og gå efter det jeg syntes er sjovt at lave. Det vil måske i sidste ende være godt eller vise sig at blive en rodebutik. Det må jeg tage når jeg engang kommer så langt.

Et lille nærbilled af blonden. Den blev købt på Farum messen på en stand, med de yndligste blonder og dukker.
Et billed af bordet med hatte. De to hatte har jeg selv lavet sammen med en del andre til butikken. Måske jeg skulle vise dem en anden gang.
Jeg er ret stolte af disse to hatte. Den blå er den allerførste jeg lavede. Den har krøllet bånd i kanten og jeg er ikke sikker på at jeg gør det igen. Det værste pille/lime arbejde, jeg længe har lavet.
Den lyse indeholder mine allerførste roser. Disse er lavet i 2 mm satinbånd, det var før jeg vidste at 4 mm silkebånd gør hele rose-processen en del lettere. Men sådan bliver man jo klogere.

Tak fordi I så med.
Reiko











1 kommentar: