fredag den 1. maj 2009

Effektivitet

Er den ikke bare vidunderlig...

Det er resultatet af kittet, som jeg omtalte i sidste indlæg. Jeg fik lavet den færdig i går aftes. Nu mangler der så "bare" en lille madras og en dukke. Det har jeg desværre ikke i mine gemmer, så indtil videre må den bare stå tom i min lille have.
Jeg vil vise jer min have en anden dag, men der kommer dukkevognen ihvertfald ind og stå foreløbig.

Her fra en anden vinkel.

Mit næste projekt er dette lille bord. Foreløbig står den i rå træ men jeg skal have malet den i vintage stil. Jeg har bare ikke helt klar over hvordan det skal gøres endnu. Så jeg må en tur på nettet.


Bordet skal stå i min lille hattebutik (kikkasse).

Hmmmm .. jeg tror, jeg starter med at male den hvid

Tak fordi I så med.

Reiko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar