onsdag den 20. maj 2009

Stol til butikken

Stolen skal også ind i min lille butik.
Nu må jeg vist snart tage et billed af selve butikken. Jeg syntes bare at den virker så tom, når der ikke er noget i den - altså lige med undtagelse af et bord og en halvfærdig stol. SMIL

The chair will go into my small hatshop.
I will try to take a picture of the shop in the future. I just don't think there is anything to show when there is only a table and a half-done chair in it.

Stolen startede med at være hvid, så har jeg slebet lakken og en del af den hvide maling af. Efterfølgende har den så fået noget af den samme maling som bordet. Jeg er ikke helt sikker på at det blå stof skal blive på. Jeg mener, at have noget andet stof et sted som kunne passe bedre, men jeg må se hvor processen bringer mig hen.

The chair started out white. I have then painted it with a terecotta paint and when dry I will of couse take some of it of again. I am looking for a vintage look. Therefore I am not sure that the blue fabric will stay on the chair but I will wait and see what the future brings.

Lige nu er jeg så igang med at slibe stolen og så skal den vist have en gang lak.

Right now I am about to give it some vanish.


Tak fordi I kiggede med.
Reiko

1 kommentar:

  1. Reiko, That is a lovely little chair! I love things that have a vintage look too!
    Mercedes

    SvarSlet