søndag den 28. februar 2010

Arbejde igang / Work in progress

Det er hvad aftenerne i øjeblikket går med.
Har fundet en kasse i træ, som jeg skal forsøge mig med.
Det er skåret ud og malet nu er spørgsmålet om det passer når det skal sættes sammen. SMIL
This is what I am doing at the moment.
I have found a small box in wood that I have to try.
I have cut out the pieces and painted it now I just need to find out if the pieces fits. SMILE


Mit slot har fået tag og den sidste etage. Nu skal jeg finde ud af hvad slags el jeg skal bruge, og jeg må indrømme for en nybegynder som mig er det lidt af en jungle. Har I nogle ideer eller links er de meget velkomne. Jeg skal også have købt vinduer en af dagene - ca 40 stk., så jeg skal lige finde de rigtige og billige.
My castle has now got a roof and the last floor. Now I need to find out which kind of electricity I will have to buy and I most admit for a newbe as me it is a bit of a jungle. Do you have any ideas or links I would apriciate to see them. I also have to buy windows one of the following days - app. 40 pcs. so I will have to find the right ones and at a good price.




3 kommentarer:

  1. Lykke til med huset og den lille søte boksen! ;)
    Kanskje du kjenner til denne siden; http://www.imaginationmall.com/
    Det er i alle fall mange forskjellige webshopper der!

    SvarSlet
  2. Hej Reiko
    Jeg har lige købt el hos coco.dk (egentlig en svensk side), en transformer med 15 udtag, pærer, fatninger med ledninger og stik, samt forlængerledninger. Skal du bruge til et stort hus, skal du købe en transformer med større kapacitet. Det er enkelt at arbejde med. Tilsvarende ting findes hos nogle af de andre danske miniaturefirmaer f.eks. minihuset.dk og miniaturehuset.dk
    God fornøjelse!
    Susanne

    SvarSlet
  3. There is an award for you on my blog..

    SvarSlet